Distincions PAU 2017

Volem felicitar a la Carlota Vayreda i a tot l’equip docent del Príncep de Viana que l’ha tingut com a alumna per haver rebut una distinció PAU 2017 per haver superat la nota de 9 punts.

Adjuntem la carta que hem rebut per comunicar-nos-ho.

” Benvolguts, benvolgudes,

Benvolguda directora,

Em complau fer-vos saber que alumnat del vostre centre ha estat mereixedor de la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Per això, voldria fer-vos arribar la meva més cordial felicitació, que us agrairé traslladeu juntament amb la meva sincera enhorabona a tot l’equip docent del centre, perquè un resultat d’excel·lència com aquest, només pot ser conseqüència d’una tasca formativa d’equip desenvolupada amb rigor, constància i eficàcia.

L’acte de lliurament de les Distincions de la Prova d’Accés a la Universitat tindrà lloc el dijous dia 20 de juliol a les 18:30 hores a L’Auditori, carrer Lepant, 150, de Barcelona.  En els propers dies, rebreu per correu electrònic la invitació per assistir a l’acte. En la invitació trobareu l’enllaç al formulari on podreu confirmar l’assistència.

Les fotografies de l’acte commemoratiu podreu descarregar-les des del Canal Universitats a partir del dia 31 de juliol al següent enllaç:

Tot esperant comptar amb la vostra assistència per poder-vos felicitar personalment, rebeu una cordial salutació.

La coordinadora de les PAU a Catalunya

Pilar Gómez i Cardó