25 anys d’història!!

logo-nuria-mes-petitEl proper dimarts dia 25 d’abril, l’Institut Príncep de Viana de Barcelona celebra els seus 25 anys d’existència. Al matí amb la celebració dels Jocs Florals i a la tarda amb un acte commemoratiu que començarà a les 16:00 h. Hi assistiran, entre d’altres personalitats, la Sra Carmen de Andrés, regidora del districte de Sant Andreu i el Sr José Antonio Martín Soler, director d’acció educativa en representació de la gerent del Consorci d’Educació de Barcelona. Tot plegat serà amenitzat amb documents audiovisuals inèdits, la creació d’un mural de l’artista Irene Valiente (ex-alumna) i les actuacions musicals d’Eva Fernández (ex-alumna del centre), Jordi Pastor (també ex-alumne) i Marc Menéndez (vetllador al centre). L’acte conclourà amb un refrigeri on hi seran convidats tots els assistents.