APRENDRE MICROPYTHON EN CONFINAMENT

Aquesta setmana els nostres alumnes de 3r ESO estan aprenent a programar, amb llenguatge microphyton, la placa Wemos D1 mini. Aquest microprocessador permet controlar una sèrie de mòduls (shields).

Per fer aquesta activitat, el departament de tecnologia del nostre centre ha creat un laboratori virtual

Aquesta activitat pretén que els alumnes s’inicien en el món de la programació i de la robòtica.

La setmana vinent tindran un repte: fer un projecte propi d’estació meteorològica utilitzant aquests mòduls del laboratori virtual. El millor de tot és que quan ens retrobem al centre, aquests mateixos programes funcionaran sobre els mòduls físics reals que tenim al taller.