SORTIDA DE 1r d’ESO AL SAT! TEATRE

El 23 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van assistir a la representació de Iaia, una obra de teatre multidisciplinar de la companyia “Mambo Project”, al SAT! Teatre de Sant Andreu.

A l’espectacle, basat en fets reals a partir d’entrevistes fetes a diverses iaies a través de videotrucades, no només hi havia actors i actrius, sinó també quatre pantalles de televisió i una càmera en directe.

Els nois i noies de 1r van poder gaudir d’una experiència participativa, dins un espai escènic immersiu, que els va transportar al menjador de la iaia, a la seva escola, al seu casament o al cinema dels anys 50, per conèixer i entendre la seva història i per reviure els seus records.