Portada

Som divins: Déus nòrdics!

A l’assignatura de Mitologia de 4t d’ESO tractem específicament els déus i mites més importants de diferents mitologies en cada un dels trimestres: mitologia egípcia, grecoromana  i nòrdica, respectivament. Concretament durant el tercer trimestre ens hem convertit en Déus nòrdics. Cada alumne ha escollit un déu/deessa per investigar-lo, conèixer-lo a fons i explicar-lo a la

Som divins: Déus nòrdics! Llegeix més »

Artistes al poder!!!

FOTOS AQUÍ Durant la Setmana Cultural, el Departament d’Humanitats ha estat treballant els continguts de les seves matèries a través de l’art: A 1r d’ESO han contraposat com eren els Jocs Olímpics a l’antiga Grècia amb els que es duran a terme aquest any a París, tot dissenyant logos i creant infografies de diferents esports. 

Artistes al poder!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut