Sortida d’espigoladors 1r ESO
El dimarts dia 11 de Març, el grup d’alumnes de la optativa d’escoles verdes de 1r ESO va anar a espigolar els tarongers del carrer Sant Antoni del municipi. La proposta, de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, té com a objectiu evitar el malbaratament alimentari aprofitant les taronges que queden a l’arbre per fer-ne […]
Sortida d’espigoladors 1r ESO Llegeix més »












