Certamen de Lectura en Veu Alta (semifinals)
Aquest mes de febrer l’alumnat d’Aula d’Acollida, de 2n d’ESO i de 4t d’ESO que va ser guanyador de la fase interna del Certamen de Lectura del mes de desembre va anar a participar a les semifinals del Teatre de Palafrugell en representació del nostre centre. Hem de dir que vam fer molt bon paper […]
Certamen de Lectura en Veu Alta (semifinals) Llegeix més »









