General

Celebrem el dia de la Pau

Aquest any, el dia de la Pau i la no-violència, l’Institut Puig Cargol el vol dedicar a la conscienciació de l’explosió demogràfica i les seves conseqüències. Per aquest motiu, el dilluns dia 30 de gener (dia de la Pau) tot l’alumnat del centre acompanyat per membres del professorat,  assistirà a la projecció del documental “Before

Celebrem el dia de la Pau Llegeix més »

AVÍS IMPORTANT

22 DE DESEMBRE 2016 ENTREVISTA AMB TUTORS I ENTREGA DE BUTLLETINS TRIMESTRALS A LES FAMÍLIES  El dia 22 de desembre no hi haurà activitat lectiva. Les famílies tenen hora concertada amb els tutors per tal de valorar l’evolució del trimestre i recollir les notes.  

AVÍS IMPORTANT Llegeix més »

“NO EM DEIXIS” ZOO(I)LOGIC

El passat dimarts 3 de maig els alumnes de 3r i 4t d’ESO van gaudir de la representació de l’obra “No em deixis” de la companyia Zoo(i)logic. “L’augment de denúncies de violència de gènere, entre parelles adolescents, ha crescut d’una manera preocupant en els últims anys. Les xarxes socials poden ser una eina útil per

“NO EM DEIXIS” ZOO(I)LOGIC Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut