Disney, l’art d’explicar històries

Aquest passat mes d’abril, els alumnes de 1r E.S.O, van anar al Caixaforum per visitar l’exposició “Disney, l’art d’explicar històries”.

Els alumnes van poder gaudir de les narracions de sempre seguint un circuit ambientat amb diferents escenaris com ara: l´estudi (mites) la cabana (faules) el bosc (refugi dels herois de les llegendes), la frontera (folklore nord-americà) i el castell (contes de fades).

Sempre envoltats de dibuixos originals, des dels esbossos fins als definitius, i de pel·lícules. A més a més, varen poder veure l’evolució del tractament de la imatge des dels inicis del segle xx fins l’era digital.