Comença un nou curs

Benvolgudes famílies i benvolguts alumnes, el dia 13 l’institut torna a obrir les seves portes i comença un nou curs escolar. Us donem a tots la benvinguda, especialment als més petits, els alumnes de 1r que us incorporeu per primera vegada al centre.

Els preparatius del curs han estat intensos i ja tenim enllestit un nou projecte amb el qual ens hem compromès i que té com a objectius prioritaris la formació de qualitat i la millora del nostre servei a la comunitat educativa. Esperem que aquest sigui un curs de millores i satisfaccions.

Cada curs és una nova oportunitat: us recomanem una bona planificació,  és convenient  clarificar els objectius, les normes i els hàbits d’estudi dels vostres fills. També és molt important acompanyar-los en els seu procés d’aprenentatge,  ajudar-los a fixar expectatives i prioritats i fer-ne el seguiment.

En breus setmanes us convocarem a les diverses reunions de famílies i tindrem oportunitat d’ampliar aquesta informació i conèixer-nos personalment. Mentrestant, rebeu una cordial benvinguda.