CARCASSONE

Els alumnes de l’Optativa de Francès vam fer unes colònies de dos dies a França els dies 7 i 8 de maig. Vam anar a Carcassone, un poblet medieval únic, i ens vam allotjar a l’alberg que hi ha dins les seves muralles. Vam visitar el Castell i vam fer una gimcana. L’endemà, vam anar a visitar Perpinyà on vam passejar i també vam dinar. Els alumnes van treure molt de profit d’aquesta estada, ja que tots van haver de parlar Francès (per demanar el menjar, per comprar, per fer la gimcana, …) i a més s ho van passar molt bé.