3, 2, 1 Acció!

Els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO 3, 2, 1 Acció! hem pujat a l’escenari i hem plantejat Unes preguntes de difícil resposta. El text, de Vicente Cañón, planteja qüestions com ara per què hi ha gana al món, per què hi ha guerres, per què es contamina irreparablement el planeta o per què existeix el racisme.

Són preguntes que, de ben segur, tots vosaltres us heu formulat alguna vegada i també són les preocupacions del Marc, la seva germana bessona, la Jordina, l’Àlex i l’Anna. Junts intentaran trobar-hi resposta. Aniran a la biblioteca i consultaran Internet, visitaran un plató de televisió ple de periodistes i, fins i tot, aniran a veure el president del Govern per plantejar aquestes qüestions que, sobretot pels adults, resulten incòmodes.

Però tot i el seu intent, veuran que, com diu el títol de l’obra, les seves són Unes preguntes de difícil resposta. I és que potser aquesta resposta, aquest canvi, comença en un mateix.

Equip de 3, 2, 1: Acció!