VIIIè CONCERT SOLIDARI

cartellEl proper divendres 3 de març ens plau celebrar la vuitena edició del nostre Concert Solidari.

En darreres edicions hem recaptat fons a favor dels Pallapupes, La Marató, Càritas de Polinyà  o les associacions AVISMÓN i Alba Pérez, entre d’altres.  Enguany des de les aules ens hem sensibilitzat amb les situacions que viuen els refugiats d’arreu del món, hem conegut les dificultats que van viure els refugiats de la guerra civil espanyola. Per això hem decidit recaptar diners per a la Fundació PROACTIVA OPEN ARMS, que des de l’any 2014 mira de rescatar el màxim de refugiats que naufraguen a les aigües de la Mediterrània.

El Concert estarà ple d’actuacions d’alumnes, exalumnes i enguany ens plau comunicar-vos la incorporació  d’alumnes de primària del nostre municipi.  Amb tots ells passarem una bona estona.

Què? Us hi animeu?

Comptem amb vosaltres!