UNA RESERVA D’ANIMALS VIRTUAL

En el tercer trimestre  els alumnes de primer d’ESO des de la matèria de Biologia han estudiat  el tema dels animals vertebrats i invertebrats .Les darreres setmanes s’han organitzat per grups  i han cercat informació de tres animals (un vertebrat, un invertebrat i un en perill d’extinció) del continent que han escollit per tal d’omplir una fitxa informativa de cadascun d’ells.

Cada grup ha elaborat un treball en word i un powerpoint treballant en el drive simultàniament i utilitzant tablets, ordinadors portàtils o mòbils a l’aula . Per acabar han fet una exposició de la seva recerca davant dels seus companys.