UN SANT JORDI DIFERENT

Aquest any hem celebrat Sant Jordi d’una manera diferent. Les restriccions per la pandèmia no ens han permès fer algunes de les activitats que realitzàvem durant la diada; tot i així, hem commemorat aquesta festa com cal.

Els alumnes i les alumnes de 1r cicle han dut a terme una CACERA DEL TRESOR.

Fa unes setmanes va arribar al centre una carta que deia així: Aquest any a causa de la pandèmia els llibreters veiem perillar la diada de Sant Jordi. Hem sentit a parlar d’una fórmula que ens podria ajudar a recuperar les vendes perdudes. Resulta que aquesta fórmula està a l’interior d’una caixa forta i no sabem com obrir-la. Ens podríeu ajudar?

Arran d’aquest fet els professors i les professores de català vam posar els nostres alumnes a treballar!

L’objectiu del joc era obrir una caixa que estava amagada en algun indret dels voltants de l’institut. La caixa estava tancada amb un codi de tres dígits, així que els nois i les noies han hagut de treballar en equip per tal de superar les diverses proves que els han dut a desxifrar els diferents enigmes. Com era d’esperar, tots els grups en van sortir victoriosos.

Enhorabona!