Un Sant Jordi diferent

Algun cop has passejat per la Rambla de Barcelona el dia de Sant Jordi? Aquest dia, els carrers s’omplen de paradetes amb roses, llibres, dracs i diferents activitats relacionades  amb Sant Jordi. Aquest any, hem volgut portar l’esperit de Sant Jordi al nostre institut.

Els dies previs a Sant Jordi, cada classe va preparar una paradeta amb un taller manual per realitzar al pati. Divendres 21 d’abril els alumnes van anar passejant i participant en els diversos tallers, com ara punts de llibre, màscares de drac o roses de paper.

A més, també vam assistir a l’obra teatral Sant Jordi: una tradició amb espines?, duta a terme per la companyia Projecte Lilith, en la qual participa una de les nostres professores. L’espectacle parteix de l’article d’opinió “Sant Jordi: una tradició amb espines” publicat a El Periódico el 21 d’abril de l’any 2018. L’article revisa, amb un to còmic i molt fresc, la llegenda de Sant Jordi des d’una mirada moderna del segle XXI. L’adaptació teatral va afegir intervencions còmiques i sonades dels personatges principals de la nostra llegenda per tal de saber què en pensen de tot plegat. En acabar, els alumnes van poder participar en un debat.