SORTIDES FINAL DEL 1R TRIMESTRE

Ha finals del primer trimestre es varen realitzar diferents sortides amb els alumnes de l’institut, us en deixem un resum:

SORTIDA A SANTIGA

Ha finals del primer trimestre els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida tutorial fins a l’ermita de Santiga. L’excursió els va servir per conèixer l’entorn més proper i també van treballar aspectes de diferents matèries (socials, matemàtiques, català i anglès). Va ser un matí ben aprofitat!

Sortida de Religió a Sabadell

El proppassat dia 14 de desembre, els grups de 1r d’ESO fins a 4t, que van a la classe de religió, van fer una sortida a Sabadell per veure la Fira de Santa Llúcia i també per visitar l’Església de Sant Fèlix d’allà mateix. L’Anna Aubia, la Maribel Martín i en Ferran Blasco van ser els professors que van acompanyar els nois aquest dia.

Va ser un grup format per 25 persones.  Un cop a la fira, van fer un petit treball arran el significat de les figures del pessebre (inclòs el caganer i el pixaner), i un treball sobre l’Església de Sant Fèlix (les seves parts, els elements litúrgics i una mica d’història).

Vam tenir la gran sort de trobar-nos amb el Rector de la Parròquia: Mn. Francesc Catarineu i del seu Vicari: Mn. Txema Cot, que molt amablement van explicar als nois i noies moltes coses interessants de la parròquia i de la vida parroquial. Va ser una sortida molt important perquè va ser molt amena, sobretot la part de la fira.

Sortida reli polinya

SORTIDA DANONE

Per tancar aquest primer trimestre del curs, els alumnes de 3r ESO van visitar les instal·lacions que té la fàbrica Danone a Parets de Vallès. Vam conèixer de primers ma com es treballa a una multinacional i la mecanització/robotització dels processos industrials treballats aquests últims mesos a les Ciències Socials. Us deixem algunes fotos i per cert, vam sortir de la visita amb una bossa plena de làctics!