SOLIDARITAP 2017

El passat divendres vam viure un moment molt especial: coneixíem la Noa, la seva família i els amics que la recolzen amb activitats perquè pugui tirar endavant el seu tractament. El seu nom ens ha acompanyat tot el curs a les caixes de taps que tenim a les aules i als rètols de la campanya anual.

Enguany han estat tants els taps recollits, que hem hagut de trobar espais més grans per guardar-los: per això els haureu vist a un dels nostres jardinets.  Áquest enorme volum de taps és fruit del compromís de tots nosaltres, però cal reconèixer l’esforç realitzat pels alumnes de 1rB d’ESO que setmanalment han omplert la seva caixa a vessar.

Gràcies als alumnes de 3r ESO C per tota la seva implicació en l’organització de la campanya!