SERVEI COMUNITARI AL CEIP ROSER CAPDEVILA

El passat mes de desembre tres alumnes de 3r ESO, l’Ada M, la Clàudia C i l’Ariadna T han fet suport a la jornada de recerca del Tió que ha organitzat l’AMPA de l’escola Roser Capdevila.   Han ajudat les mares i pares de l’AMPA en l’organització de l’activitat i han ajudat en els punts del recorregut que s’ha organitzat.

Aquestes són les seves valoracions de la jornada: Em va ser fàcil l’entrada, perquè coneixia alguns pares; Ho he passat molt bé fent jugar els nens i no m’importaria repetir.

M’he sentit molt ben acollida i he m’ha agradot molt veure com tothom s’ho passa tan bé.

M’agrada molt estar amb gent que s’ho passa bé i ho vaig passar molt bé per l’ambient que es respira.

Us felicitem per la bona feina i us agraïm que estigueu disposades a repetir.