SCAVENGER HUNT

On Thursday, May 23rd, the students who take an optative subject in English (GEP project) took part in a scavenger hunt in Barcelona.

A scavenger hunt is an outdoor activity in which participants have to find different elements, complete challenges and solve riddles, usually by groups. But this time we suggested to do it in English!

A language immersion activity where the action precedes learning, in which time went by pretty fast. Laughter, teamwork and healthy competition between the groups was assured.

For this activity we had native Anglo-Saxon dynamizers.

The students in 1st and 2nd ESO did the scavenger hunt in Ciutadella and the students in 3rd and 4th, in the Gothic.

El passat dijous 23 de maig els alumnes que cursen optatives en llengua anglesa (projecte GEP) van fer un “scavenger hunt” a Barcelona.

Un scavenger hunt (aquí gimcana, de tota la vida) és una activitat d’exterior en què els participants han de trobar diferents elements, completar desafiaments i desxifrar enigmes, normalment per grups. Però aquesta vegada els vam proposar fer-ho en anglès!

Una activitat d’immersió lingüística on l’acció precedeix a l’aprenentatge, en la qual el temps se’ls va passar a tots volant. Les rialles, el treball en equip i la competitivitat sana entre els grups va estar assegurada.

Per a aquesta activitat vam comptar amb dinamitzadors anglosaxons nadius.

Els alumnes de 1r cicle van fer la gimcana a la Ciutadella i els alumnes de 2n cicle, al Gòtic.