QUÈ LLEGIRÀS AQUEST ESTIU?

Benvolguts alumnes, professors, famílies i amics del centre.

Us desitgem unes plàcides i fresques vacances, si pot ser, acompanyats d’un bon llibre!

Fins al setembre.

La pell freda. ALBERT SÁNCHEZ PIÑOL. La Campana.

Novel·la sorprenent i trepidant, amb notes d’aventures, ciència ficció i terror. El protagonista arriba a una illa per tal de rellevar el faroner, que és el seu únic habitant. A la nit, però, descobreix uns éssers misteriosos. Una de les obres més traduïdes a altres idiomes de la literatura catalana. Aquesta tardor se n’estrenarà una adaptació cinematogràfica.

Si això és un home, Primo Levi. La butxaca

Primo Levi, supervivent dels camps d’extermini d’Auschwitz, va escriure aquesta obra publicada el 1947, amb la intenció de llegar a la humanitat un material de primer ordre per l’estudi de l’ànima i el comportament humans. És un testimoni colpidor de la vida i la supervivència als lager polonesos durant en els últims anys de l’ocupació nazi. La lectura de Si això és un home emociona el lector i alhora li permet de fondejar en les grandeses i les misèries de l’existència humana.

Por trece razones, Joy Asher. Nube de tinta

Una caja, trece caras de casete, trece culpables y una víctima.

Apenas han pasado dos semanas desde el suicido de Hanna, cuando Clay encuentra una misteriosa caja en la puerta de su casa. La caja contiene unos casetes que serán el comienzo de un perverso juego que involucrará a todos los responsables de la muerte de Hanna.

DALAS REVIEW, Fugitivos en el tiempo.

¿Sabes?, estoy harto de esta clase de textos para la contracubierta de un libro. ¿Crees que unos pequeños párrafos van a poder resumir todas las cosas que ocurren en él? Si te lo intento explicar, no podrás entender lo que ocurrirá en unas cuantas líneas.

Mi nombre es Dalas Azahar, más conocido como Dalas Review. sin embargo es Uriel el verdadero autor de esta novela. Un delincuente informático que terminará atrapado en el invento más grande y terrorífico de la historia. Es necesario que olvides todo lo que creas saber hasta ahora sobre los viajes en el tiempo.

STEPHEN SCHBOSKY, Els avantatges de ser un marginat.

Charlie avui comença el seu primer dia a la secundària. Uns mesos abans un company de l’escola s’ha suïcidat. Charli comença a escriure una sèrie de cartes a un destinatari desconegut, que són el testimoni de la vida a l’institut.