Proves Cangur 2016

Proves cangur 2016 partit Proves cangur 2016 partit-2

El dijous 7 d’abril, tots els alumnes de 1r d’ESO i alguns de 2n i 3r d’ESO van participar a les proves Cangur 2016. És una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional “Le Kangourou sans Frontières” per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Amb un format de concurs, els alumnes dediquen una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics. El 21 d’abril es podran consultar el 5% de millors puntuacions a la pàgina http://www.cangur.org/cang123/2016/. A partir d’aquest dia, els professors informaran als alumnes dels seus resultats personals.