Projecte Bòbila

Aquest segon trimestre, dins del Projecte Bòbila, els alumnes realitzen un taller de mecànica bàsica per bicicletes. A part de fer la part teòrica i pràctica de la mecànica també realitzen sortides per l’entorn. L’última d’aquestes sortides va ser per trobar-se amb l’atleta paralímpic Juanjo Méndez, el qual va ser molt amable al compartir un moment del seu entrenament i explicar-nos la seva experiència vital.

Des de l’institut volem agrair a l’ajuntament de Polinyà l’ajuda per realitzar el taller, a la Fundació Main per la seva organització i a l’Ivan Monzón per la tasca que realitza amb els alumnes.

Us deixem un vídeo on podreu veure un recull de les diferents activitats que estem fent.