PROJECTE BÒBILA I ACREDITA

Un any més, els nostres alumnes del projecte Acredita de 4rt d’ESO han realitzat les pràctiques en empreses i escoles del municipi. L’experiència ha estat molt profitosa i els ha ajudat a orientar-se cap al seu futur acadèmic i professional.

Així mateix, els alumnes del Projecte Bòbila de 3r d’ESO han pogut desenvolupar diferents tallers, amb material reutilitzat, gràcies al Fidel i la Contxa, els dos talleristes que ens han acompanyat durant aquest curs.

Agraïr a totes les empreses i a l’Ajuntament de Polinyà per la seva col·laboració i ajuda en aquests dos projectes.