PREINSCRIPCIONS DE NOUS ALUMNES 2020-21: primeres informacions

Benvolguts,

Del 13 al 22 de maig tindran lloc les preinscripcions de nous alumnes d’ESO al centre, en les següents modalitats:

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE PER  COMPLIMENTAR LA PREINSCRIPCIÓ. Ens la podreu lliurar al correu del centre a8053170@xtec.cat  o bé a través de la cita prèvia.

• Document justificatiu de la preinscripció telemàtica  o  bé pdf de la preinscripció manual.
  • Fotocòpia del DNI dels pares i de l’alumne.
  • Número IDALU, que us serà facilitat des del vostre centre actual.
  • Llibre de família, o partida de naixement.
  • Si l’adreça del vostre DNI no es correspn amb el vostre domicili habitual, caldrà aportar CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT  o bé DECLARACIÓ RESPONSABLE.
  • Si al·legueu criteris de puntuació complementària,  aporteu-ne  la documentació corresponent.

MAPA ESCOLAR DE CATALUNYA on podeu consultar els centres d’un municipi i veure l’oferta de places.

Si teniu dubtes o dificultats en el procés de preinscripció, us podem atendre per telèfon  al  93/713 08 88  entre les 9 i les 13h.

PER A LA SEGURETAT DE TOTS ELS QUE VINGUEU AL CENTRE AMB CITA PRÈVIA:

• L’administració educativa no autoritza la realització de gestions presencials a persones majors de 60 anys. Abstingueu-vos de demanar als avis que facin aquesta gestió.
  • Només entrarà una persona per alumne al centre per fer la preinscripció. No vingueu acompanyats, si us plau.
  • Porteu el vostre propi bolígraf.
  • Veniu amb mascareta.
  • Si teniu símptomes, absteniu-vos de venir.

TAN BON PUNT ES VAGIN REBENT NOVES INFORMACIONS, ACÍ LES TROBAREU ACTUALITZADES.

MOLTES GRÀCIES.