NOU SERVEI DE PRÉSTEC

Aquest any els Reis no només ens han portat llibres nous, sinó que també ens han dut una magnífica prestatgeria, que ens permetrà presentar les noves adquisicions literàries de manera atractiva.

Amb l’objectiu que els alumnes tinguin un accés fàcil a les novetats, hem iniciat un servei de préstec a les hores de pati. D’aquesta manera el projecte d’Animació a la lectura s’obre a tot l’alumnat del centre.

Aprofitem per agrair a l’AMPA l’aportació de nous llibres per aquesta activitat.

Els alumnes de l’optativa de cinema de 2n d’ESO han creat un vídeo per explicar en què consisteix el projecte de lectura de 1r cicle.