La volta al món en vuitanta dies

Els alumnes de 1r C hem estat llegint la novel·la de Jules Verne La volta al món en vuitanta dies. Després de conèixer qui va ser el seu autor i la seva obra, vam acompanyar l’aventurer Phileas Fogg i els seus amics durant la seva accidentada travessia.

Al llarg del curs hem fet diverses activitats relacionades amb aquest llibre: lectures dramatitzades, gravacions amb música, comprensió lectora, debats, murals… Per acabar, els alumnes van convertir la història de Verne en un còmic. Primer van fer una versió en paper i després van editar una altra versió digital. Us en deixem un tastet.