Instituto Italiano di Cultura de Barcelona

Els nostres alumnes de primer de batxillerat que cursen Història del Món Contemporani de la mà del professor Xavi Moyano, van tenir el privilegi de participar i conèixer de primera mà els fets ocorreguts a la segona guerra mundial a Itàlia.

Antonella Guarnieri (Directora del Museo del Risorgimento e della resistencia de Ferrara), Luigi Fugaroli (Doctor en Història i Editor) i Paola Bassani (Filla de Giorogio Bassani i presidenta de la seva fundació) van apropar als nostres alumnes aquests fets fruit de la barbàrie del feixisme a l’Instituto Italiano di Cultura de Barcelona.