ELS ALUMNES DE 2n ESO VISITEN L’ESGLÉSIA DE SANT SALVADOR… I ELS DE TERCER L’ENSENYEN!

Com ja és habitual, abans de tancar-nos en confinament, els alumnes de 2n ESO, després de treballar l’Edat Mitjana i el Romànic, van fer la visita a l’Església de Sant Salvador, per estudiar les pintures romàniques que hi ha a la nostra església.  La visita, com sempre, va ser assessorada per Alícia Garcia, la nostra arxivera.

De la mateixa manera, també vam realitzar el nostre taller PINTEM EL ROMÀNIC amb els alumnes de 5è de l’escola Pere Calders. La crisi sanitària no ens va permetre fer-lo amb els alumnes de les escoles Roser Capdevila i Polinyà, però el curs vinent hi tornarem!

Les dues activitats  formen part del Programa d’Apadrinament de Patrimoni  ROMÀNIC DEL SEGLE XXI