ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

imagen-1Benvolguts alumnes,

A partir del dia 7 de novembre s’inicia el procés per a renovar els membres del Consell Escolar que pertoquen. Aquest any hem de renovar un representant dels alumnes i un altre dels professors.

Les candidatures dels alumnes es poden presentar a Direcció juntament amb una fotografia del candidat/a des del dia 7 de novembre fins al 14.  També podeu presentar una sol·licitud per a participar com a supervisors del procés electoral.

Les eleccions i la proclamació de candidats se celebraran el dia 30 de novembre. Per poder votar heu de comprovar que el vostre nom figura al cens electoral que serà exposat al taulell d’anuncis del centre.

Participeu-hi!