El passat 25N l’INS Polinyà es va tenyir de lila!

Vam commemorar el Dia Internacional per a l’eliminació de la Violència contra les Dones realitzant diverses activitats. A les aules es van treballar activitats didàctiques variades: d’una banda, primer cicle va analitzar amb les ulleres liles el curt de Pixar “Purl”; d’altra banda, segon cicle va realitzar l’activitat “No són xifres, són vides”, una expressió de rebuig vers la violència masclista en codi artístic.

A més a més, el Punt Lila va ser més visible que mai: a les hores del pati es va fer una campanya de sensibilització i prevenció de la violència masclista tot repartint polseres, documents informatius i materials diversos entre l’alumnat.

Professorat i alumnat va participar en una votació per escollir 5 cançons amb perspectiva de gènere que van sonar tota la setmana. La més votada va ser “Ni una más” de la cantant Aitana.

Per un espai lliure de masclisme, per un centre coeducatiu i igualitari: des de l’INS Polinyà diem “NO” a la violència masclista!