DIFONEM PATRIMONI 2021-22

Enguany hem reprès les activitats de difusió del nostre patrimoni amb l’alumnat de 6è d’E. P. de les tres escoles del municipi.

Com ja és habitual, alumnes de 3r d’ESO acompanyen l’alumnat de 6è de primària a una visita a  l’església romànica on es treballa el context històric de Polinyà a l’Edat Mitjana, l’arquitectura romànica i les pintures murals (tècniques i iconografia). La visita acaba amb un taller de pintura amb la portalada de Sant Salvador com a marc incomparable.

El valor afegit de l’activitat és la creació d’un espai d’intercanvi cultural on els alumnes de secundària treballen les seves habilitats comunicatives i els alumnes de primària identifiquen i descobreixen el seu passat històric. Tot plegat, és una experiència enriquidora per a tots els participants.

Animem a tothom a conèixer, estimar i conservar el nostre patrimoni.