Dia de les Matemàtiques i Gincamàtica

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dia 12 de maig, dia de les matemàtiques, vam celebrar a la plaça de la vila un any més la tradicional Gincamàtica matemàtica.

Els alumnes de 6è de primària del Roser Capdevila i el Pere Calders junt amb els nostres de 1r d’ESO van celebrar la gran festa de les matemàtiques. Es va inaugurar amb unes paraules de l’Alcalde i l’explicació de com anava l’activitat. Tots van estar gaudint amb les activitats i jocs dels diferents grups. Aquest any, els nostres van acudir sota l’eslògan, “Les matemàtiques estan a tot a reu”, així doncs van descobrir que hi eren al ball, la música, en jocs clàssics com a la xarranca o el joc del mocador, amb activitats com fer un avió, encistellar una bola de paper, fer jocs de màgia i molts altres més.

A la clausura de la Gincamàtica es va remarcar la importància de la posada en contacte dels alumnes dels diferents centres, el caràcter festiu de l’activitat i el descobriment de les matemàtiques en el nostre entorn.

L’Ajuntament va repartir un obsequi de record, aprofitem per agrair-li la seva participació any rere any.

A l’institut, la resta de nivells d’ESO també van celebrar el dia de les matemàtiques amb activitats diverses:

2n ESO: Triangle i tetraedre de Sierpinski.

3r ESO: El problema del desplegament pla del globus terraqüi.

4t ESO: Triangle i tetraedre de Sierpinski. Construcció d’Hexaflexagons.
Esperem per l’any vinent poder engrandir la festa aportant més diversió, aconseguir un millor espai de relació i és clar, més matemàtiques!”