CERTAMEN ATENEA

CERTAMEN ATENEA: RECONEIXEMENT ALS TREBALLS D’ALUMNES DE BATXILLERAT DE L’INSTITUT

El passat dimecres 21 de juny el Servei Educatiu Vallès Occidental VIII ens va reunir al Roure per celebrar el CERTAMEN ATENEA 2017 , que reconeix  treballs de recerca de batxillerat realitzats per alumnes de la zona educativa. Vam gaudir de les explicacions entusiastes dels seus ponents i ens vam sentir molt satisfets en veure difosa la feina dels nostres alumnes, Eric Rivero, pel seu treball sobre la guerra de Síria, i Noèlia Jurado i Clara Orpinell, pel seu treball sobre estereotips femenins, LA MÀGIA DE SER JO MATEIXA.

Enhorabona a tots els participants.

fotografies, gentilesa de Josep Cano.