Campanya “Bon Dia”

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Des del nostre centre hem iniciat una campanya que pretén la millora de la competència social dels alumnes, la campanya “Bon dia!”

Aquesta campanya  comporta mantenir bones relacions amb altres persones, el que implica dominar les habilitats socials bàsiques (saber disculpar-se, dir no…) i disposar de capacitat per a la comunicació efectiva, amb actituds prosocials i de cooperació.

Els principals objectius de la campanya “Bon dia!” són:

• Instaurar entre l’alumnat l’ús de les paraules màgiques: bon dia, gràcies, si us plau, perdó.
  • Combatre l’ús d’insults i paraules malsonants entre els alumnes.
  • Promoure una actitud cívica i respecte per a les instal·lacions del centre