APRENENTATGE SERVEI A L’INSTITUT: acompanyem els nois de primària a l’Ajuntament.

Novament, com en darreres edicions, els alumnes de 3r ESO de l’institut han acompanyat la visita anual de les noies i nois de 3r de primària al nostre Ajuntament, el seu alcalde i alguns regidors.

En aquesta acció d’aprenentatge servei, els nostres alumnes reben a la plaça de l’ajuntament els de 3r de primària per classes, i junts identifiquen competències municipals, autonòmiques i estatals amb activitats que han estat dissenyades a les aules per a l’ocasió.

A continuació i en grups reduïts grans i petits escriuen junts diferents instàncies, demanant o suggerint millores i equipaments per al nostre municipi i les porten al registre municipal. A continuació, els nois de primària són rebuts per l’alcalde i el regidor d’educació, a qui adrecen totes les preguntes que porten preparades des de l’escola.

Aquesta acció d’aprenentatge servei és molt ben valorada pels nois de 3r d’ESO que hi participen, com ho demostren algunes valoracions d’enguany:

Primer estàvem expectants per veure com es desenvolupava l’activitat, però quan hem vist que tot anava bé, ens hem deixat anar i l’activitat ha estat divertida.

No ens va fer falta l’ajuda dels professors, perquè els nois de primària estaven per nosaltres.

Ha estat una bona experiència: vam acabar les activitats a temps, el treball amb els petits ha estat divertit i ens va ser fàcil fer l’exposició.

Ens hem sentit molt bé, tot i que, com que no hi estem acostumats, en algun moment ens va costar que ens fessin cas.

Ha estat una feina interactiva, i molt divertida, escoltant les seves respostes.

Enhorabona a tots els que hi heu participat!