Activitats a Vallter 2000

Els dies 21,22 i 23 de febrer l’alumnat de 3r de l’ESO, acompanyat per professorat del centre, va tenir l’oportunitat de practicar diferents activitats a l’estació d’esquí de Vallter 2000. Entre altres activitats van poder gaudir de l’esquí alpí, l’snowboard, les raquetes de neu, l’orientació per muntanya, activitats nocturnes, etc. Van ser uns dies intensos d’aprenentatge, pràctica, millora i convivència.

Ens vam allotjar en bungalous del càmping Conca de Ter i les activitats van ser gestionades per l’empresa Naturaactiva

Tot l’alumnat va gaudir d’uns dies perfectes per la pràctica de les diferents activitats. Després de les hores d’aprenentatge amb els monitors d’esquí i snowboard, de les sortides amb raquetes de neu i les activitats d’orientació en petits grups, tothom va tenir una actitud molt positiva. Enhorabona a tothom i l’any que ve hi tornarem!