ACOMPANYEM ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA A L’AJUNTAMENT

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Com ja es va fer el curs passat, un grup d’alumnes de quart d’ESO hem acompanyat la visita a l’Ajuntament de Polinyà dels nens i nenes de 3r de primària de les escoles Roser Capdevila i Pere Calders.

A la plaça de l’Ajuntament hem anat fent la rebuda dels alumnes que, en petits grups, han realitzat un taller d’identificació de competències municipals, autonòmiques i estatals.

A continuació, ajudats per nosaltres hem escrit diferents instàncies, demanant o suggerint millores i equipaments per al nostre municipi, i un cop entrades al registre, els nens i
nenes han sigut rebuts per l’alcalde i el regidor d’educació, a qui han adreçat totes les preguntes que portaven preparades.

Ens ha agradat molt fer aquesta activitat i ens agradaria saber que la repeteixen altres alumnes en el futur.

1. 3rB

Som l’alumnat de 3rB i ens va agradar molt. Us animem a que l’any vinent i tots els anys següents continuem amb l’activiatat.