8-M

Per commemorar el 8 de març, tots els alumnes de l’Institut han participat en una instal·lació artística que s’ha ubicat a l’entrada del centre.

Els alumnes de 1r han escrit missatges de solidaritat dirigits a les nenes que estan vivint una injustícia pel fet d’haver nascut dones.

Els de 2n i 4t han creat  un concepte envers totes  les dones del món i l’han introduït dins d’una ampolla.

Els de 3r han treballat una imatge de dones del passat, de diferents àmbits acadèmics, que van destacat per la seva feina i al les que han volgut VISIBILITZ ART.

I els alumnes de Batxillerat han seleccionat  unes  DONES VISIBLES DEL s. XXI,  representants de diferents disciplines i que són referents femenins en la nostra societat.

Moltes gràcies a totes i a tots per participar.