Malbaratament Alimentari

Dins de la Setmana de Prevenció de Residus, que es celebra del 14 al 25 de novembre, l’Institut de Polinyà ha realitzat amb els alumnes de 4t d’ESO un taller sobre Malbaratament Alimentari , a càrrec de l’empresa social ESPIGOLADORS.

captura-de-pantalla-2016-11-25-a-les-8-15-35

Informació del taller:

El taller va començar amb una dinàmica de joc de rol, seguida d’una conversa sobre què ha passat al joc i la relació que té això amb la realitat, per aprofundir en el tema del malbaratament d’aliments, les seves causes i les seves conseqüències.
Després es va fer una generació d´idees per pensar solucions a aquest problema.
En aquest taller es van treballar diverses competències: emprenedoria, cooperació, com afrontar reptes socials, innovació, creativitat i qüestions mediambientals.

Els alumnes de 4t que vulguin es poden presentar a un concurs d’idees, que està adreçat a joves de tota Catalunya, perquè es conscienciïn del problema, tinguin veu i vegin que ells també poden ser part de la solució.
L´impacte d´aquests tallers pretén sensibilitzar sobre un tema que ens afecta a tots, l’alimentació sostenible. D´altra banda, també intenta provocar canvis, aconseguint que siguin els joves els que diguin que el menjar no es llença.