Premi Arnau de Vilanova Edició 2015

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimecres 13 de maig vam assistir al lliurament de premis Arnau  de Vilanova a dues alumnes de segon de Batxillerat del centre pels seus treballs de recerca.

Des d’aquí volem fer arribar el nostre reconeixent i felicitació a les alumnes , les famílies i als professors.

Aquests fets ens encoratgen a defensar encara més l’ensenyament públic de qualitat.

Si voleu tenir més informació podeu consultar l’adreça del Col.legi oficial doctors i llicenciats en filosofia i lletres i en ciències de Catalunya

Guanyadors del Premi Arnau de Vilanova Edició 2015

Premis per a alumnes de batxillerat

PRIMER PREMI: La declaració Universal dels Drets Humans envers les dones, de Maria Tomàs Cano, alumna de l’Institut Miquel Martí i Pol de Cornellà del Llobregat.

SEGON PREMI: El desenvolupament del llenguatge a la infantesa i la influència dels materials educatius, de Judit Bonilla Díaz, alumna de l’Institut de Polinyà .

TERCER PREMI: Societats utópiques, d’Isabel Ruiz i Paula Piedad, alumnes de l’Institut Esteve Terradas i Illa.

Atesa la qualitat dels treballs presentats, es concedeix també:

ACCÈSSIT: Arriben els Beatles, una peça de canvi en l’Espanya franquista, de Pilar Litrán Bosque, alumna de l’Institut de Polinyà.

MENCIÓ: La importància de les emocions, d’Andrea González i Maria Sanz, alumnes

Us deixem unes imatges de la cerimònia