LA TÒFONA A L’INSTITUT

La setmana del 14 al 18 de desembre els alumnes de 1r d’ESO i els de biologia de 1r de batxillerat van participar a les xerrades i tallers de la tòfona.

A batxillerat es va fer  el taller d’Introducció a l’anàlisi sensorial i a l’observació microscòpica de les Tòfones, dut a terme per Consol Blanch i Albert Hueso, del Grup de Recerca BETA de la Facultat de Ciència i Tecnologia de la UVic.

El taller de 1r d’ESO, dut a terme per Lídia Pérez, va constar de dues parts. La primera va consistir en una explicació general sobre el món de la tòfona i la seva relació històrica amb Centelles. La segona va consistir en l’observació de diferents tipus de tòfones, descripció de les seves aromes i observació microscòpica d’espores.

TALLER DE TEATRE

A partir del 13 d’octubre començarà el taller de teatre. És obert a tots els nivells. És farà a l’institut els dijous de 16:30 a 18:00h. Tindrà un cost de 20 euros tot l’any i el professor serà l’Arnau Casanovas. Les inscripcions i el pagament s’han de fer directament a l’Abel Martínez, o en tot cas, a consergeria. El taller es tancarà amb els primers 17/18 alumnes inscrits. Activitat finançada per l’Ajuntament de Centelles i l’AMPA de l’institut.

logo-ajuntament-de-centelles

cresponegreLa comunitat educativa de l’Insitut Pere Barnils està de dol per la mort de la professora Carme Font que enguany havia tingut la tutoria de 1r C. Descansi en pau.

La UVic premia tres treballs d’osonencs

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 21 de juny l’alumne de segon de batxillerat Arnau Gómez va rebre un premi de reconeixement als millors treballs de recerca d’estudiants de batxillerat de la Universitat de Vic. El treball, tutoritzat pel professor Miquel Casacuberta, es titula “Creació d’un mètode d’autoaprenentatge d’idiomes”. Enhorabona!!!

Llegeix més»