Sortides de Tutoria curs 18_19

El passat dijous, 11 d’octubre, l’alumnat del centre ha portat a terme una sortida de tutoria, cada grup en un indret dels voltants de Centelles. A part de fer exercici físic i conèixer més de prop el nostre entorn,l’objectiu principal de ’activitat ha estat el de relacionar-se tots junts i fora de l’espai purament acadèmic,a fi de treballar i millorar la cohesió dels diferents grups i nivells.
Aquests són algunes imatges dels llocs recorreguts  GOOGLE FOTOS :
 1r d’ESO, l’Ollic.
 2n d’ESO, el Roc Gros.
 3r d’ESO, el Morro de Porc.
 4t d’ESO, Puigsagordi.
 Batxillerat, el Castell de la Popa o de Castellcir.
 CAFEMN, Núria (dimecres, dia 10)

PROVES CANGUR 2018

Les proves Cangur (altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) és un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. La competició es porta a terme anualment el mes de març.  Segons l’opinió… Llegeix més»

INSPECTORS DE RIUS PER UN DIA

Saps quantes espècies d’arbres podem trobar en el bosc de ribera de la riera de la Llavina?
Saps que la presència de determinats macroinvertebrats poden determinar la qualitat de l’aigua?

Saps com és la larva d’una libèl·lula? Saps què és un efímera? i una cuca de capsa?… Llegeix més»

RECOLLIDA DE MATERIAL PELS CAMPS DE REFUGIATS

Després de la xerrada que va fer l’ONG “Amb les teves mans” a l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut, dues alumnes voluntàries d’aquest curs, la Laia Raulet i la Bruna Puig, inicien un campanya de recollida de material pels camps de refugiats de Grècia. Us demanem la vostra col·laboració en les dues properes setmanes.
RECOLLIDA DE MATERIAL PELS CAMPS DE REFUGIATS
📌QUÈ?
– alimentació infantil
– arròs, llegum cru, cous-cous, conserves (tonyina, sardines), oli, llet en pols
– pantalons i esportives d’home
– xampú i acondicionador
– gel de bany
– paper WC
📌ON? A les caixes que hi haurà a l’entrada de l’Institut Pere Barnils
📌 FINS L’1 DE JUNY
🚚🚛🚐 El dia 20 de juny membres de l’ONG “Amb les teves mans”, s’emportaran tot aquest material amb una furgoneta cap a Grècia.
GRÀCIES!!