Visió

• L’atenció personalitzada a tot l’alumnat i a les seves famílies durant el transcurs de l’etapa educativa.
  • El català com a llengua vehicular.
  • L’assoliment de les CCBB.
  • L’aprenentatge d’una segona llengua estrangera.
  • Un centre acollidor envers l’alumnat i els nous professors.
  • L’orientació des de 1r d’ESO (POSIT).
  • El foment de la interdisciplinarietat de les matèries i el treball en equip.
  • L’entrenament de l’atenció, de la respiració conscient, la gestió de les emocions, la consciència dels pensaments i de les sensacions en el cos, en autocompassió i en habilitats de comunicació conscient (MINDFULNESS).
  • La millora dels resultats educatius mitjançant eines que contribueixin a potenciar el rendiment acadèmic desenvolupant habilitats cognitives i socials i l’educació en valors (ESCACS).
  • Desperti entre l’alumnat l’amor a la vida, a salvar vides, a l’esport i a saber desenvolupar-se en medis naturals terrestres i aquàtics (DIBA + PISCINES).
  • Treballi amb el medi ambient per a deixar un món millor del que ha trobat (RECICLATGE +CULTURA DEL RECICLATGE)
  • El treball per la igualtat d’oportunitats dels nois i noies que estudien al centre.
    Tenir com a eix vertebrador la millora de les competències lingüístiques a l’hora de treballar el currículum.
  • L’èxit escolar i l’excel·lència educativa, desenvolupant al màxim les capacitats de tots i cadascun dels alumnes com a principi generador de l’equitat i garantia de la cohesió social.
  • Garantir l’atenció individualitzada de l’alumnat que ho necessiti.
  • Formar persones autònomes, creatives i emprenedores, amb inquietuds intel·lectuals, esperit crític i vinculació amb el seu entorn més immediat: família, institut, barri, ciutat i natura propera.