Tasques acadèmiques setmana del 30 de març al 3 d’abril

Benvolgudes famílies i alumnes,

Comencem la tercera setmana de tasques amb noves propostes  i reptes, com un concurs de ciència casolana i altres activitats per passar-ho bé. És important que aneu fent les feines per no perdre el fil i tenir unes rutines saludables. Podeu compartir dubtes entre companys i professorat. Sabem que les pantalles mai podran omplir l’espai de la vivència directa entre companys, però de ben segur que tots esteu en contacte.

Us avancem que el conjunt del professorat us està preparant un petit detall.  En breu  el rebreu i us farà passar el temps d’una manera més alegre… Això serà molt aviat!

De moment, aquí teniu la llista de grups amb els enllaços als documents amb les tasques programades:

1r ESO

1r ESO A 1r ESO B 1r ESO C 1r ESO D 1r ESO E 1r ESO F

2n ESO

2n ESO A 2n ESO B 2n ESO C 2n ESO D 2n ESO E 2n ESO F

3r ESO

3r ESO A 3r ESO B 3r ESO C 3r ESO D 3r ESO E

4t ESO

4t ESO A 4t ESO B 4t ESO C AULA OBERTA

BATXILLERAT

1r BAT A 1r BAT B 2n BAT A 2n BAT B

Els alumnes amb Plans individualitzats rebran personalitzadament la tasca al correu electrònic del pare o mare com cada setmana.

Aprofitem per felicitar tots aquells alumnes que estan fent la feina amb molta responsabilitat i constància. Ànims, ho esteu fent molt bé!