UAP! 18: veritat o mentida

El passat dimarts 16 de gener, les alumnes de la coral de l’institut Font del ferro van assistir al primer assaig general a Girona per preparar el concert del musical “UAP 18, veritat o mentida”.

És el desè aniversari d’aquest musical, preparat íntegrament per professors de música i alumnes d’una trentena d’instituts de Catalunya. Enguany la temàtica és una adaptació lliure de la novel·la “1984” de G. Orwell, que ens fa reflexionar sobre el control i la manipulació dels ciutadans.

L’alumnat de 2n d’ESO, assistirà com a públic el pròxim 1 de febrer  i participarà amb un donatiu d’1€ per alumne destinat a 2 projectes solidaris: el d’Intermón Oxfam (de caire més internacional) i el de Càritas (d’àmbit local).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *