Tasques acadèmiques setmana del 23 al 27 de març

Benvolgudes famílies i alumnes,

Comencem la segona setmana de no assistència al centre amb noves activitats per anar realitzant durant aquests dies. Tots els professors i professores del centre us fan arribar el seu correu electrònic (els trobareu a les tasques) per anar resolent dubtes.

D’altra banda, agraïm a les famílies les respostes al qüestionari que vam fer arribar divendres i que ens han resultat molt útils per saber com ho porteu: la gran majoria ha pogut realitzar les tasques adequadament i heu trobat que el volum de feines era també adient.

Anirem treballant en funció de com evolucioni la situació.

Aquí teniu la llista de grups amb els enllaços als documents amb les tasques programades:

1r ESO

1r ESO A 1r ESO B 1r ESO C 1r ESO D 1r ESO E 1r ESO F

2n ESO

2n ESO A 2n ESO B 2n ESO C 2n ESO D 2n ESO E 2n ESO F

3r ESO

3r ESO A 3r ESO B 3r ESO C 3r ESO D 3r ESO E

4t ESO

4t ESO A 4t ESO B 4t ESO C AULA OBERTA

BATXILLERAT

1r BAT A 1r BAT B 2n BAT A 2n BAT B

Els alumnes amb Plans individualitzats rebran personalitzadament la tasca al correu electrònic del pare o mare.

Moltes gràcies a tots per la col·laboració.