Tasques acadèmiques setmana del 16 al 23 de març

Benvolgudes famílies,

Donada la situació en què ens trobem, el centre ha decidit posar tasques acadèmiques de forma mesurada per tal que les alumnes puguin fer feina a casa. Les graelles de feina s’aniran renovant cada setmana, així també podrem regular l’activitat segons com avanci la situació. Són feines que els alumnes poden fer autònomament i que ens permetran fer part dels continguts curriculars de curs.

Els alumnes amb Plans individualitzats rebran personalitzadament la tasca al correu electrònic del pare o mare.

1r ESO

1r ESO A 1r ESO B 1r ESO C 1r ESO D 1r ESO E 1r ESO F

2n ESO

2n ESO A 2n ESO B 2n ESO C 2n ESO D 2n ESO E 2n ESO F

3r ESO

3r ESO A 3r ESO B 3r ESO C 3r ESO D 3r ESO E

4t ESO

4t ESO A 4t ESO B 4t ESO C AULA OBERTA

BATXILLERAT

1r BAT A 1r BAT B 2n BAT A 2n BAT B

Desitjant que la situació millori el més aviat possible, tot el claustre de l’institut Font del Ferro es posa a disposició de les famílies i alumnes  per ajudar en qualsevol dubte que pugui sorgir.

Recordeu, quedeu-vos a casa!