Sortida a Baetulo

El passat dimecres 27 de febrer, els alumnes de Llatí i Cultura Clàssica van fer una sortida al Museu de Badalona, on es troben la gran part de les restes arqueològiques de la Baetulo romana.  En arribar, ja els esperaven les guies, les quals els van acompanyar al llarg del matí i els van explicar amb molt detall tots els espais que van trobar al llarg del recorregut. Així, al subsòl del Museu, van poder passejar pel Decumanus maximus, van veure els diferents espais que formaven les termes, els mosaics, i peces tan interessants com la Venus de Badalona. Més tard, molt a prop del fòrum, van poder entrar dins d’una domus o casa benestant romana, la Casa dels Dofins. I per últim, els alumnes de Batxillerat van accedir a l’interior del Jardí de Quint Licini, on es conserven les restes d’un estanyol d’una altra domus, i on van poder, gràcies a la incorporació de sons i a una espectacular projecció en realitat virtual, fer-se una idea de com devia ser aquest espai en el segle I dC.
Aquí us deixem algunes de les imatges d’aquesta fantàstica visita.