Proves per obtenir el títol de graduat/ada en ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’inscripció a les proves per obtenir el títol d’ESO és del 30 de gener al 13 de febrer de 2023. Els requisits​ dels alumnes per poder presentar-se són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2021 o 2022.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2023. També hi pot concórrer l’alumne o alumna que faci els 17 anys l’any 2023 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
    – Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    ​- Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.
  3. Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries pendents de qualificació positiva.

Imprès de sol·licitud